Pages

Sunday, February 28, 2010

maulidurasul

salam semua...macammane hari maulidurasul korang..seronok x???
di UiTm Bandarya Melaka kami sambut dengan meriah....
makan mewah....tempat boleh la selesa... paling best ceramah maulidurasul...
ustaz tu cerita la cerita hidup dia sebelum jadi ustaz..
dia seorang yang nakal...contohnya pernah mengambil barang kemas keluarga hampir nak gadai..tapi sayang polis tangkap dia masuk lokap 2 hari...ustaz pun masuk lokap taw...
mase dia blajo kat syria dia pernah terpikat anak dara tuan rumah..usatz jugak pernah nak meminang anak tuan rumah 2...hahaha..tapi kesian tuan rumah bagi syarat mesti ada kunci kereta dan kunci rumah...wow..mane ada mase blajo duit tok semua 2...kesian ustaz...tp allah nak bagi petunjuk kepad dia ada lagi perempuan yang baik dari anak tuan rumah...banyak la ustaz cite pasal hidup dia yang nakal...tapi Allah bagi dia hidayah pada beliau untuk jadi ustaz...
sebenarnya nak cakap ceramah 2 best...sape yang tak pergi memang rugi la...
mase ni la kite nak wat pahale...mase ni la kite dapat hidayah...
conclusionnya...
xsemua owg jahat terus akan jahat...
dan semestinya orang baik akan jadi baik selma-lamanya

3 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.eleh, hepi sbb dpt adiah kan? ;p

lovetobetauke said...

mestila hepi...
tp xnk hadiah nk duit la

Sunshine De'Xeera said...

yup...and aku pun dapat hadiah...bukan sahaja hidayah.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...